نشر از جلو تک دست سیم کش | تناسب اندام|فیتنس|برنامه غذایی|مکمل ورزشی وزنه مورد نظر خود را انتخاب کرده و در مقابل یک

نشر از جلو تک دست سیم کش

 

نحوه انجام حرکت  :

  1. وزنه مورد نظر خود را انتخاب کرده و در مقابل یک دستگاه سیم کش بایستید و دسته سیم کش را محکم نگه دارید. نشر از جلو تک دست سیم کش
  2. پشت به دستگاه ایستاده و با دست چپ خود دستگیره را محکم نگه دارید ، به گونه ای که کف دست شما رو به زمین باشد.
  3. صاف بایستید و به سمت جلو نگاه کنید و دسته را بالای ران خود نگه دارید. این نقطه شروع حرکت نشر از جلو می باشد.
  4. به آرامی دستگیره را تا ارتفاع شانه بالا بیاورید ، در حالی که دست خود را صاف و بدنتان را ثابت نگه داشته اید. اخبار بدنسازی
  5. مکث کوتاهی کرده و به آرامی وزنه را به نقطه شروع بازگردانید.
  6. مراقب باشید دستگیره با بدن شما در تماس نباشد.
  7. تا جایی که می توانید تمرین نشر از جلو تک دست سیم کش را تکرار کنید.

نکات کلیدی :

  • این تمرین ، حرکتی برای جداسازی عضلات است از این رو تمرکز شما باید روی حالت و انقباض عضلات باشد نه بر روی وزنه ها.
  • زمان تکرارها باید آهسته باشد و در طول ست ها وزنه را تحت کنترل داشته باشید.
  • مراقب باشید در حین انجام تمرین نشر از جلو تک دست دستگیره به بدن شما برخورد نکند و یا بدنتان حرکت نکند.
  • این تمرین را می توانید با پرس سرشانه به صورت سوپرست اجرا کنید.
فوم رولینگ روی نوار ایلیوتیبیال
حتما بخوانید
آموزش اجرای صحیح حرکت
ممکن است شما دوست داشته باشید