دانلود رایگان مجموعه فیلم آموزش ایروبیک حرفه ای زنان در خانه 2020 | تناسب اندام|فیتنس|برنامه غذایی|مکمل ورزشی

دانلود رایگان مجموعه فیلم آموزش ایروبیک حرفه ای زنان در خانه 2020

دانلود رایگان مجموعه فیلم آموزش ایروبیک حرفه ای زنان در خانه 2020

مقدمه:

ایروبیک ورزش ساده ای ست و هم اینکه بسیار لذت بخش است. بخصوص زمانی که از حالت مبتدی خارج شوید و به یک حرفه ای تمام عیار تبدیل شوید. دانلود رایگان مجموعه فیلم آموزش ایروبیک حرفه ای زنان در خانه 2020

در گلچین کردن این ویدیوها سعی کرده ایم فقط بهترین آموزش های موجود فارسی در سطح اینترنت را گرد هم بیاوریم. این ۷ درس شامل موارد زیر هستند:

انجام حرکات گرم کننده اولیه در ایروبیک
انجام حرکات مناسب برای پا
آموزش حرکات کششی برای افزایش انعطاف پذیری بدن
تقویت قدرت هوازی بدن با انجام حرکات سرعتی تر
و … .
نمونه ویدیوی آموزشی و تصاویر دروس

لینک دانلود این ویدئو

و تصاویری از این ویدیوها که در زیر می بینید:

لینک های دانلود همه ویدیوها

download-min  دانلود بخش اول

download-min  دانلود بخش دوم

نکته مهم: دقت کنید که هیچ ویدیوی رایگانی در هیچ کجای اینترنت، ایروبیک را به صورت اصولی و کامل به شما آموزش نمی دهد و تمام مطالب بصورت پراکنده و غیر موثر هستند. حتما سعی کنید از این محصولات آموزشی کامل استفاده کنید تا خیلی سریع، اصولی، بدون نیاز به کلاس و کامل تبدیل به یک ایروبیک کار منعطف و خوش بدن شوید!

با Jessica Mellet همراه شوید تا در فصل جدید آموزش هایش ، حرکات ورزشی ایروبیک را در خانه فرا بگیرید . ایروبیک نوعی فعالیت ورزشی بوده که هدف آن بهبود سیستم مصرف اکسیژن می‌باشد. هوازی ترجمه واژه ایروبیک (Aerobic) می‌باشد که به معنی با اکسیژن بوده و به مصرف اکسیژن در سوخت و ساز بدن و فرایند تولید انرژی اشاره دارد. تمرین‌های هوازی بسیاری وجود دارند که با شدتی ملایم و بصورت مداوم انجام می‌شوند.هم واژه و هم روشهای تمرینی آن توسط دکتر کنت کوپر و سرهنگ پاولین پاتز (فیزیوتراپ) هر دو از نیروی هوایی آمریکا ابداع شدند. کوپر که شخصاً علاقه‌مند به تمرینات ورزشی بود، هم از دید شخصی و هم از دید حرفه¬ ای برای یافتن جواب یک سوال کنجکاو شده بود. موضوع از این قرار بود که برخی از افراد با توان عضلانی بالا، در ورزشهایی مانند دوهای استقامت، شنا و دوچرخه سواری ضعیف عمل می‌کردند. او شروع به اندازه گیری سیستماتیک کارایی افراد توسط دوچرخه درجا کرد. او کارایی پایدار افراد را بر اساس توانی آنها در مصرف اکسیژن اندازه گیری کرد.

راهنمای کارامد عضله سازی برای بانوان
حتما بخوانید

دانلود با لینک مستقیم Jessica Mellet :

download-min    دانلود

  • کیفیت مطلب
به طور کلی
4.9
در حال ارسال
نظرات کاربر
5 (1 رای)
ممکن است شما دوست داشته باشید