خانه / فروشگاه / برنامه تمرینی حرفه ای / مشاوره و برنامه تمرینی بدنسازی
مشاوره و برنامه تمرینی بدنسازی

مشاوره و برنامه تمرینی بدنسازی

مشاوره و برنامه تمرینی بدنسازی ، مشاوره و ارائه برنامه تمرین بدنسازی و رژیم غذایی آنلاین با همکاری بهترین مربیان پرورش اندام ایران

مشاوره و دریافت آنلاین برنامه بدنسازی ویژه آقایان و خانم ها

هر چه سطح آمادگی جسمانی بالاتر باشد سطح سلامت نیز بالاتر می رود، بالاترین سطح سلامت ، تندرستی است. بدنسازی شیوه تمرینی است که با آن می توان سطح آمادگی جسمانی را بهبود بخشید. ( 1 )  چرا مشاوره آنلاین ؟ اینترنت دسترسی سریع را آسان نموده ، بنابراین هر کجای کره زمین که باشید و به اینترنت دسترسی داشته باشید می توانید از ما درخواست برنامه بدنسازی ویژه آقایان و خانم ها بدهید. گروه «تناسب اندام» با معرفی مربی برتر و اساتید علوم ورزشی و غذایی شما را با پیشرفته ترین برنامه بدنسازی در رسیدن به زیبایی اندام هدایت و راهنمایی می نماید.

دریافت برنامه بدنسازی و فیتنس آنلاین- برنامه بدنسازی آقایان

برای دریافت برنامه بدنسازی و فیتنس آنلاین- برنامه بدنسازی آقایان و خانم ها شما همین الان می توانید با ما تماس گرفته و درخواست برنامه غذایی و/یا تمرینی بدهید. 09124896940

مشاوره بدنسازی برنامه بدنسازی آنلاین

پیشرفته ترین برنامه بدنسازی

پیشرفته ترین برنامه بدنسازی ، شامل برنامه بدنسازی برای افراد لاغر ، برنامه بدنسازی حجم ، برنامه بدنسازی حجم جرفه ای ، برنامه بدنسازی فیتنس ، برنامه بدنسازی فیزیک ، برنامه بدنسازی بانوان و برنامه بدنسازی در خانه است. بنابراین با توجه به سطح آمادگی جسمانی شما و تعداد جلساتی که در هفته می توانید در باشگاه و/یا منزل تمرین نمایید؛ پیشرفته ترین برنامه بدنسازی ویژه بدن شما توسط استاد مورد نظر شما طراحی می شود.

مشاوره بدنسازی برنامه بدنسازی آنلاین برترین مربیان اساتید علوم ورزشی

 پیشرفته ترین برنامه بدنسازی چیست ؟

پیشرفته ترین برنامه بدنسازی بر اساس تازه ترین یافته های علمی طراحی و ارائه می شود. در واقع با برنامه غذایی و تمرینی علمی می توان به حد بهینه پیشرفت در زیبایی اندام ، تناسب اندام و یا بالاترین سطح آمادگی جسمانی رسید. در این برنامه از جدیدترین روش های تمرینی و یافته های غذایی استفاده می شود.

روش های تمرینی و غذایی ابزار بسیار مهمی در در طراحی پیشرفته ترین برنامه بدنسازی هستند؛ در واقع یک برنامه بدنسازی پیشرفته ؛ برنامه تمرینی کپی شده و یا تکراری از یک برنامه دیگر نیست!!!

پیشرفته ترین برنامه بدنسازی با توجه به سطح توانایی جسمانی و هدف اصلی ورزشکار طراحی و ارائه می شود. هدف اصلی می تواند ؛ بدنسازی چربی سوزی ، بدنسازی برای خشک کردن بدن ، بدنسازی حجم و بدنسازی برای زیبایی اندام باشد. برنامه بدنسازی آنلاین و حضوری «گروه تناسب اندام» تمامی گروه های سنی را پشتیبانی می نماید.

مشاوره و برنامه تمرینی بدنسازی

دریافت برنامه بدنسازی

 برنامه بدنسازی

برنامه بدنسازی با توجه به سطح آمادگی جسمانی و هدف ورزشکار طراحی و ارائه می شود. بطور مثال هدف یک ورزشکار تقویت ارتفاع پرش در ورزش والبیال است و یا شاید هدف برای یک دونده افزایش سرعت دویدن باشد. بنابراین با توجه به هدفی که شما دارید برنامه تمرینی و غذایی شما طراحی می شود.

 برخی شاید شناگر باشند و یا بخواهند با رشته ورزشی شنا بدنسازی را انجام دهند تا بدنی زیبا ، ورزیده و سالم داشته باشند؛ برای این افراد نیز می توانیم برنامه تمرینی ویژه را طراحی کنیم.

 یا شاید بخواهید با توجه به وسایلی که در منزل دارید از جمله تردمیل یا دمبل یا کش بخواهید برنامه بدنسازی بگیرید؛ باز ما می توانیم با توجه به وسایلی که در اختیار دارید ؛ پیشرفته ترین برنامه بدنسازی را در اختیار شما قرار دهیم.

دریافت برنامه بدنسازی رایگان از سایت و کانال گروه « تناسب اندام »

برنامه حرفه ای بدنسازی حجم خشک

بسیاری از افراد علاقمند هستند تا میزان توده چربی خود را با چربی سوزی به حداقل میزان ممکن برسانند و توده عضلانی را نیز افزایش داده و به حجم خشک دست یابند. تحقق چنین هدفی نیاز به برنامه حرفه ای بدنسازی حجم خشک است. برای طراحی برنامه حرفه ای بدنسازی حجم خشک برنامه غذایی و برنامه تمرینی نقش کلیدی دارد.

امروزه ورزشکاران حرفه ای جهان برای حفظ توده عضلانی یا حفظ حجم عضلانی در هفته بین یک تا نیم درصد از وزن بدن را کاهش می دهند. و از رژیم غذایی سرشار از پروتئین پیروی می نمایند. توجه داشته باشید بیشتر غذای اصلی پرورش اندام کاران از غذاهای طبیعی نشات می گیرد نه از مکمل های ورزشی!

دریافت برنامه بدنشازی حجم خشک

 جالب است بدانید که حتی بدنسازانی در مسابقات فیزیک فدراسیون جهانی پرورش اندام شرکت نموده اند؛ با توجه به مصرف داروهای استروئیدی به دلیل برنامه تمرینی نامناسب و برنامه غذایی نامطلوب دچار بیش تمرینی شده اند. بنابراین فقط شرکت در مسابقات ورزشی و کسب مقام نشان دهنده سواد کافی برای طراحی برنامه ورزشی و غذایی نیست و می تواند سلامت را به خطر اندازد

بدنسازی بانوان

بدنسازی بانوان همانند بدنسازی آقایان است. چون عضلات حرکت دهنده و فعال بدن در رشته های ورزشی یکی است؛ یعنی اگر آقایان عضله دوسربازویی دارند بانوان نیز همان عضله را نیز دارا هستند.

 برخی تصور می کنند که تاثیر تمرین بر روی زیبایی اندام خانم ها با آقایان متفاوت است؛ اما در واقع درست است که سازوکار فیزیولوژیکی بدن خانم ها در مقایسه با بدن آقایان در اثر انجام ورزش متفاوت است اما در نهایت نتیجه یکی است.

در نتیجه کلید نهایی برای بدنسازی بانوان داشتن یک برنامه پیشرفته بدنسازی است تا به زیبایی اندام و وزن دلخواه برسند.

 حتی برای خانم هایی که رفتن به باشگاه سخت است؛ ما می توانیم برنامه بدنسازی در خانه را طراحی نموده و همراه با تصاویر متحرک برنامه تمرینی ورزش در منزل را ارسال نماییم.

مشاوره و برنامه تمرینی بدنسازی

دریافت برنامه بدنسازی خانمها

 راههای زیبایی اندام

راههای زیبایی اندام ، بستگی به مشاوره بدنسازی ، دریافت برنامه بدنسازی پیشرفته و اجرای دقیق آن دارد. بنابراین دریافت برنامه بدنسازی آنلاین یا حضوری مسیر پیشرفت مطلوب شما را نشان می دهد. بسیاری از افراد را هر روز در باشگاه می بینیم که پیوسته چندین ماه و یا چندین سال است که ورزش می کنند اما تغییری در زیبایی اندام و یا میزان آمادگی جسمانی آنها مشاهده نمی شود؛ دلیل آن این است که برنامه تمرینی و یا غذایی دقیقی ندارند؛ بر خلاف اینکه تصور می کنند بهترین برنامه بدنسازی برای حجم و یا بهترین برنامه بدنسازی برای لاغری را دارند.

حتی برخی با وجود مصرف مکمل های ورزشی و یا مصرف استروئید ها باز هم پیشرفتی را مشاهده نمی کنند در اصطلاح عامیانه دچار استوپ شده اند و پیشرفت آنها متوقف شده است.

تنها عاملی که می تواند موجب تغییر و بهبود پیشرفت این ورزشکاران شود دریافت برنامه بدنسازی پیشرفته است.

 دریافت برنامه بدنسازی حرفه ای پیشرفته

  برنامه بدنسازی بر اساس قد و وزن

در طراحی بسیاری از انواع برنامه های بدنسازی ، نیازی به برنامه بدنسازی بر اساس قد و وزن نیست. فقط تمریناتی که باید با دستگاه ویژه ای اجرا شوند؛ لازم است که قد و وزن شما به عنوان شاخص مورد توجه قرار بگیرد. بطور مثال بسیاری از دستگاه های تردمیل و یا دوچرخه برای وزن فردی که از آن استفاده می نماید؛ یک حداکثر وزن بدنی تعیین شده است.

برخی از تردمیل ها تا وزن 100 کیلوگرم و برخی دیگر از تردمیل ها تا وزن 120 کیلوگرم  و تردمیل های حرفه ای تا وزن 150 کیلوگرم تا 160 کیلوگرم را مورد حمایت قرار می دهند. بنابراین اگر سنگین وزن هستید؛  لازم است که حداکثر وزن قابل تحمل دستگاه ورزشی مورد بررسی قرار گیرد؛ تا بتوانید در حد بهینه تمرین کنید و از ورزش کردن لذت ببرید.

برنامه بدنسازی بر اساس قد و وزن

در طراحی برنامه بدنسازی بر اساس قد و وزن ، قد هم مانند وزن در استفاده نمودن از برخی از دستگاه ها مثل دستگاه هاک اسوات ، مورد توجه قرار گیرد.  در نتیجه باید در هنگام طراحی برنامه بدنسازی بر اساس قد و وزن ، قد ورزشکار به عنوان یک ملاک مد نظر باشد تا دستگاه مناسبی برای ورزشکار معرفی و ارایه شود.

برنامه بدنسازی بر اساس قد و وزن مبتدی

همچنین در ورزش های که لازم است از موانع استفاده نمود؛ مانند استفاده نمودن از مانع دو و میدانی ، ضروری است که در برنامه بدنسازی موانع بر اساس قد و سطح آمادگی جسمانی ورزشکار تنظیم شوند.

برنامه بدنسازی بر اساس قد و وزن حرفه ای

بنابراین هدف از برنامه بدنسازی بر اساس قد و وزن ، انتخاب مناسب تمرین با توجه به قد و وزن ورزشکار است. هر چه ورزشکار از سطح آمادگی جسمانی بالاتری برخوردار باشد؛ تمرینات پیشرفته و حرفه ای را می تواند انجام دهد و هر چه سطح آمادگی جسمانی پایین تر باشد؛ برای جلوگیری از آسیب احتمالی ناشی از ورزش بهترین تمرین مناسب باید در برنامه بدنسازی بر اساس قد و وزن انتخاب شود تا ورزشکار بهترین نتیجه را با حداقل آسیب احتمالی کسب نماید.

مشاوره و برنامه تمرینی بدنسازی مشاوره و برنامه تمرینی بدنسازی

فقط کافیست همین الان با ما تماس بگیرید و برنامه مناسب با فیزیک بدنی خود را دریافت کنید تا با یک برنامه بدنسازی طبیعی به زیبایی اندام برسید.

مشاوره و برنامه تمرینی بدنسازی مشاوره و برنامه تمرینی بدنسازی

شماره تماس : 09124896940

کانال تلگرام : @tanevarzide

در حال ارسال
نظرات کاربر
5 (1 رای)

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *