حجم خیره کننده عضلات پا با برنامه بدنسازی جیمی اورت

0

هنگامی که از جیمی اورت مدل فیتنس در مورد فیزیک قابل تحسینش پرسیدیم او تنها یک جواب ساده برای ما داشت و آن هم انجام اسکات بود.چه کسی‌ میتواند در این مورد بحث کند؟ اسکات که به عنوان پادشاه حرکات بدن سازی شناخته میشود همه عضلات پایین تنه از جمله عضلات باسن، همسترینگ و چهار سر را تمرین میدهد و همچنین این پیام را به بدن می‌رساند که مجبور است عضلات کل بدن را رشد دهد.اورت هنگامی که می‌خواهد روی افزایش حجم پاهای خود تمرکز شدیدی داشته باشد از طریق افزایش تعداد تکرار‌ها حجم برنامه تمرینی خود را زیاد می‌کند. حجم خیره کننده عضلات پا با برنامه بدنسازی جیمی اورت

او در این باره می‌گوید “ به شما شدیدا توصیه می‌کنم که در روز پای خود کربوهیدرات مصرفی خود را افزایش دهید و کالری بیشتری نسبت به روز های دیگر در این روز مصرف کنید تا عضلات شما بتوانند رشد کنند. “ ایده بسیار خوبی‌ می‌باشد که قبل از شروع جلسه تمرینی پای خود کمی‌ کربوهیدرات بیشتر مصرف کنید و بعد از تمرین نیز دوباره منابع تخلیه شده گلیکوژن خود را جایگزین کنید. تغذیه سالم

عضلات قوی و حجیم پشت با این تمرینات
حتما بخوانید

حجم خیره کننده عضلات پا با برنامه بدنسازی جیمی اورت

برنامه پای جیمی اورت:

اسکات هالتر  (۴ ‌ست با ۲۰ تکرار)

لانگز دمبل قدم زدن  (۴ ‌ست با ۲۰ تکرار برای هر پا)

جلو پا دستگاه  (۴ ‌ست با ۲۰ تکرار)

پشت پا دستگاه نشسته  (۴ ‌ست با ۲۰ تکرار)

ددلیفت رومانیایی هالتر  (۴ ‌ست با ۲۰ تکرار)

ساق پا دستگاه نشسته  (۴ ‌ست با ۲۰ تکرار)

ساق پا دستگاه ایستاده  (۴ ‌ست با ۲۰ تکرار)

حجم خیره کننده عضلات پا با برنامه بدنسازی جیمی اورت

  •  حجم عضلات پا
  •  حجم عضله پا
  •  افزایش حجم عضلات پا
  •  برنامه حجم عضلات پا
  •  حجم دهی عضلات پا
  •  افزایش حجم عضلات پا در خانه
  •  حجم عضلات ساق پا
  •  مکمل برای حجم عضلات پا
  •  تمرین برای حجم عضلات پا

برنامه برای حجم عضلات پا

  • کیفیت مطلب
به طور کلی
4
در حال ارسال
نظرات کاربر
3.75 (4 رای)