بهترین زمان مصرف گینر

0

اگر قصد دارید به سرعت وزن خود را کاهش و به صورت همزمان حجم عضلاتتان را افزایش دهید ،‌ قطعا مکمل های گینر گزینه ایده آلی برای شما نخواهند بود. زمانی که بحث بازسازی عضلات و افزایش انرژی در حین تمرینات مطرح باشد ، پروتئین و کراتین بهترین گزینه خواهند بود! بهترین زمان مصرف گینر

مکمل های گینر با پروتئین و کراتین فرق دارند ، به گونه ای که با مصرف گینر کالری دریافتی شما بیش از حد افزایش یافته و چربی زیادی در بدن شما ذخیره خواهد شد. شما ممکن است به صورت منظم ورزش کنید و مصرف شیک های پروتئین در رشد عضلات به شما کمک زیادی نمی کنند. دلیل این امر نیز ممکن است به شرح زیر باشد :

  • کالری کافی از طریق رژیم غذایی خود دریافت نمی کنید. این موضوع ممکن است به دلیل اشتهای کم شما و یا سبک زندگیتان باشد.
  • رژیم غذایی شما حاوی کربوهیدرات به میزان کافی نیست. اگر بدن شما به میزان کافی کربوهیدرات و چربی دریافت نکند ، از پروتئین به عنوان منبع انرژی استفاده خواهد کرد! بهترین زمان مصرف گینر

خوشبختانه به منظور حل این مشکل لازم نیست عذاب بکشید! استفاده از مکمل های گینر به شما در افزایش حجم توده های عضلانی کمک شایانی می کند. هر شیک گینر هنگامی که با آب ترکیب می شود ، حاوی 1100 کالری می باشد. اگرچه مکمل های گینر و پروتئین وی هر دو برای بهبود ریکاوری و رشد عضلات گزینه های ایده آلی محسوب می شوند ، اما تفاوت های قابل توجهی همچون موارد ذکر شده در لیست زیر دارند :

  • مقدار چربی و کربوهیدرات مکمل های گینر در مقایسه با پروتئین وی بیشتر بوده و همین امر باعث افزایش میزان کالری دریافتی می گردد.
  • گینرها برای ورزشکارانی که به سختی می توانند حجم توده های عضلات خود را افزایش دهند – حتی بعد از انجام تمرینات فیزیکی بسیار سنگین – گزینه ایده آلی محسوب می شوند.
برترین مکمل‌ها برای چربی‌سوزی و عضله‌سازی فوق‌العاده
حتما بخوانید

با مصرف مکمل گینر تقریبا نیمی از راه را پیموده اید و باید در کنار آن از رژیم غذایی متعادلی پیروی کنید.زمان مصرف این مکمل ها به طور کامل بستگی به نوع مکملی که استفاده می کنید و بهترین زمان مصرف گینرها دارد. ابتدا باید میزان کالری دریافتی روزانه خود را در نظر بگیرید و متناسب با آن ، مکمل مناسبی را انتخاب کنید. قبل از آشنایی با بهترین زمان مصرف گینر ، ابتدا باید با این مکمل آشنا شوید! تغذیه سالم

مکمل گینر چیست ؟

گینر مکملی با کالری بالا است که حاوی انواع پروتئین ، چربی ، کربوهیدرات ، مواد معدنی و آمینو اسیدها می باشد. مقدار پروتئین موجود در گینرها کمتر از پروتئین وی است ، اما مقدار کربوهیدرات و چربی آن بسیار بالاتر می باشد. مقدار زیاد کربوهیدرات برای افزایش مقدار کالری دریافتی ضروری است. انواع مختلفی از مکمل های گینر وجود دارند که شامل قند به مقدار کم و کربوهیدرات به مقدار زیاد هستند.

GABA یا گاما آمینوبوتیریک اسید چیست؟
حتما بخوانید

اکنون می دانیم گینر چیست. 1 وعده مکمل گینر شامل 350 الی 1200 کالری است. مقدار پروتئین موجود در آن نیز ممکن است از 15 الی 65 گرم و یا حتی بیشتر باشد. بنابراین گرچه گینرها به عنوان منبع پروتئین محسوب می شوند ، اما باید مورد استفاده ورزشکارانی قرار گیرند که تمرینات قدرتی سنگینی انجام می دهند.

مکمل گینر را می توانید به همراه آب و یا شیر ، قبل و یا بعد از تمرین میل کنید. نوشیدن یک شیک گینر بلافاصله پس از اتمام تمرین منجر به بهبود ریکاوری شده و به ایجاد عضلات کمک شایانی می کند.

بهترین زمان مصرف گینر

تحقیقات انجام شده نشان می دهد که بهترین زمان مصرف گینر قبل از شروع و بعد از اتمام تمرین می باشد. سعی کنید کربوهیدراتی را انتخاب کنید که غنی از کربوهیدرات بوده ، اما مقدار چربی آن نه خیلی زیاد و نه خیلی کم باشد. فعالیت سریع محتوای کربوهیدرات در این نوشیدنی ها به چرخه انسولین کمک کرده و به نوبه خود آمینو اسیدها را به سمت عضلات فرستاده و در نتیجه به روند عضله سازی و ریکاوری بعد از اتمام تمرین کمک شایانی می کند. بهترین زمان مصرف گینر

کراتین در بدنسازی
حتما بخوانید

همچنین می توانید مکمل های گینر را در روزهای استراحت نیز استفاده نمایید ، زیرا مواد مغذی مورد نیاز بدنتان را تامین می کند. تنها چیزی که باید در ذهن داشته باشید این است که میزان فعالیت شما در این روزها کم بوده و باید میزان کالری روزانه خود را تنظیم کنید.

افرادی که ورزش نمی کنند و قصد استفاده از این مکمل ها را دارند باید حتما به این نکته توجه کنند : گینرها برای افزایش وزن مفید بوده ، اما از آنجایی که هدف اصلی آن ها حول عضله سازی است نه افزایش وزن ، قبل از استفاده حتما با پزشک خود مشورت کنید.

می توانید 2 الی 6 اسکوپ ( 107 الی 320 گرم ) با 250 الی 600 میلی لیتر آب سرد و یا شیر پرچرب ترکیب کرده و روزانه 2 الی 4 وعده میل کنید. مصرف مکمل های گینر نیاز به یک پروسه ساده دارد. اولین موضوعی که باید در نظر بگیرید انتخاب مایع مورد نظر برای ترکیب با این پودر است. با توجه به اجزای تشکیل دهنده این پودر ، بهتر است آن را با مخلوط کن ترکیب کنید.

هنگام تصمیم گیری درباره بهترین زمان مصرف گینر ، نوع مکملی که انتخاب می کنید را باید در نظر بگیرید زیرا برخی از این محصولات به گونه ای طراحی شده اند که اگر در زمان خاصی مصرف شوند مفید خواهند بود!

بهترین زمان مصرف گینر : صبح زود

هنگامی که صبح زود از خواب بیدار می شوید بدن شما در حالت کاتابولیک ( فروگشت یا کاتابولیسم فرآیندی است که در آن سلول ها ، مولکول‌ های پیچیده را فرومی شکنند و ویران می‌ سازند تا بتوانند از آنها انرژی گرفته و از نیروی آنها بکاهند. از این رو فروگشت یک فرآیند برون‌ گرمایی ( اگزوترمیک ) است. فروگشت نیمی از فرآیند سوخت‌ و ساز بدن ( دگرگشت یا متابولیسم ) را تشکیل می‌ دهد. ) قرار دارد.

مکمل آنتی استروژن و PCT (درمان بعد از دوره) چیست؟ | پیشگیری از ایجاد نوک سینه
حتما بخوانید

همچنین بلافاصله بعد از بیدار شدن از آنجایی که بدن شما مواد مغذی کافی و مناسبی دریافت نکرده است ، بهترین زمان مصرف گینرها محسوب می شود.

صبح زود : بهترین زمان مصرف گینر

مصرف مکمل گینر قبل از شروع تمرین

متخصصان و مربیان تناسب اندام پیشنهاد می کنند که 30 دقیقه قبل از شروع تمرین پروتئین میل کنید. با انجام این کار یک حالت آنابولیک قبل از شروع تمرین ایجاد می کنید. مواد مغذی کافی برای عضلات شما تامین شده و از این رو ریکاوری بهبود می یابد. بنابراین می توان نتیجه گرفت بهترین زمان مصرف گینر ، قبل از آغاز تمرینات ورزشی است.

مصرف مکمل گینر بعد از اتمام تمرین

بعد از اتمام تمرین بهترین زمان تغذیه عضلات با مقدار زیادی پروتئین و کربوهیدرات است. به این ترتیب ، بدن شما چرخه انسولین را بهبود داده و آمینو اسید را به سرعت وارد سلول های عضلات می کند. از این رو بهترین زمان مصرف گینر بعد از اتمام تمرین است ، به ویژه اگر یک بار در روز مصرف می کنید. در این مرحله بدن شما قادر خواهد بود تا بیشترین بهره را از مزایای مصرف این مکمل به دست آورد.

مصرف مکمل گینر بعد از اتمام تمرین
مصرف مکمل گینر بعد از اتمام تمرین

بهترین زمان مصرف گینر : قبل از خواب

هنگامی که می خوابید ، بدن شما به مدت 6 الی 8 ساعت استراحت می کند که مدت زمان طولانی است که بدن شما بدون تغذیه می ماند. از این رو باید قبل از خواب پروتئین های دیر هضم مصرف کنید ، از این رو حتی هنگامی که خواب هستید بدنتان تغذیه می کند. در نتیجه محققان معتقدند بهترین زمان مصرف گینر قبل از خواب است ، فقط باید مکملی را انتخاب کنید که زمان تجزیه آن 5 الی 8 ساعت طول می کشد.

مصرف گینرها قبل از خواب
مصرف گینرها قبل از خواب

نتیجه گیری :

اگر قصد افزایش وزن و حجم توده های عضلانی خود را دارید ، استفاده از مکمل های گینر کمک شایانی در دستیابی به نتیجه مطلوب می کند. با این حال ، حتما باید در انتخاب نوع مکمل و زمان مصرف آن ها دقت نمایید. در این صورت می توانید از مزایای بالقوه آن بهره مند شوید.

  •  راهنمای مکمل
  •  مکمل
  •  مکمل بدنسازی
  •  مکمل پرورش اندام
  •  مکمل ها
  •  زمان مصرف گینر
  •  زمان مصرف گینر و کراتین
  •  زمان مصرف گینرها
  •  زمان مصرف گینر در بدنسازی
  •  زمان مصرف گینر قبل از تمرین
  •  زمان مصرف گينر
  •  بهترین زمان مصرف گینر
  •  بهترین زمان مصرف گینر برای حجم
  •  زمان مصرف مکمل گینر
پروویرون (مسترولون) : مزایا و عوارض جانبی
حتما بخوانید

زمان مصرف پروتئین گینر

 

  • کیفیت مطلب
به طور کلی
4.5
در حال ارسال
نظرات کاربر
( رای)